Ver la Versión Completa : SAN JUANES IN NAVASFRIAS
bueno dagais y dagalas esti finde ya son S.Juanes in Navasfrias hay capeas u sabadu y u dumingu, esti dia cun 6 toirus (nun se a que hora impeza) bueno isperu que subais algun dia. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Teñu que fel un poicu de publicidai de u lugal de u mei homi, jajajaja
battery
18-Jun-2007, 11:02
si hay comisión tb fagu publicidai,
JohnnyDepp
18-Jun-2007, 11:42
Esti fin de semena habrá que dil a Nafrias, ya fai que num bo y hay ten que habel bo ambienti... Así que sí Vas Battery, a nosa presencia fairá que suba u nivel, Mais u menus cumu Beckhami(un caballeru y profesional) in u madrí.
De pasu Filicidais aunque me doya mutu a pérdida da liga.
agustina
18-Jun-2007, 13:20
alí istaremus,ke teñu unhas ganas de fiestukiiiiiiiiii :o
Battery ista a coisha fastidia pa dal cumisios jajajaaja
Bueno dagais, nun e u nosu lugal pero ista ben tamen, ademais de festa nun se ista mal in niñun lau. Ei teñu unas ganas ya de que chegin, son as primeiras du veran, ala vus isperu.
imported_julian
18-Jun-2007, 20:04
quin,puera istal hay,tamén de festa, jejejejejejjeej
Julian ya te contaremus nun te priucupis.
fruitbea
18-Jun-2007, 21:07
tamen ai san juas en coriaa
;D ;D ;D ;D ;D ya se que hay S. Juanes in coria pero ei teñu que fel publicidai de u lugal de u mei noviu no?? comu me fora pa coria tendu S. Juanes in Navasfrias ....... buuuuuuuuffffffffffff, capa de dishalmi y to. jajajaja Ei prefieru us de Navasfrias in coria nun coñozu a naidi y ali a to mundu.
battery
19-Jun-2007, 09:10
Esti fin de semena habrá que dil a Nafrias, ya fai que num bo y hay ten que habel bo ambienti... Así que sí Vas Battery, a nosa presencia fairá que suba u nivel, Mais u menus cumu Beckhami(un caballeru y profesional) in u madrí.
De pasu Filicidais aunque me doya mutu a pérdida da liga.
q pasa machu, bueno ei esti find, nun baixu así q nun mus puemus vel, de tos formas diría un día a nafrias (x juan y jenny) y oitru a coria.
A Liga gracias, mus vemus y ya te invitaré algu a soidi de Tamudo, jijijiji
caravina
19-Jun-2007, 11:52
pus pai ten que fel muta rasca non?
tu di que si battery tu de festa pa nafrias cun nos, aunque se que nun baixas, pero bueno. Y si fai algu de rasca pero de festa da =
battery
19-Jun-2007, 16:59
pus pai ten que fel muta rasca non?
mais rasca fai in navidais y ista to cheu, jejeje, una chaquitiña y un par de whyskis a pau seku y atakandu, verás tú dondi metis a raska, jejeje
;D ;D ;D ;D ;D ;D
tu di que si Battery esta ishenti ten meu de to, jajaja. Se toma un chupito de aguardientri y veras comu diseis a rasca in a porta y canteis pul bulerias. :D :D :D
imported_julian
19-Jun-2007, 19:04
jejeej al catarro con el jarro....
home claro ademais que e isu de que fai friu u deixa de fel, anda ya que pa pasalsu una ven le da = u friu o u calol, de tos formas vas a bebel, nun crees Julian? jajaja u ven aguardienti u ven unas copichuelas du que sea (ei de ponche que istan de morti). Dagais vus tendis que animal, home, incima esti anu inaugurorin a discoteca y ista superben y as capeas tamen istan muy ben, incima esti anu cun toirus. QUE NUN SE DIGA QUE A US LAGARTEIRUS NUN NUS GUSTA A FESTA, A MI ME INCANTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
agustina
19-Jun-2007, 19:39
a mi to vida me han chifrau us san juas de nafrias...
MEIGA DA ESCOBA
19-Jun-2007, 20:52
Pus venti paca Agustina y agorrochamus un a vaquiña home!
jajajaja nun te veu ei a ti meiga de torerira, a verdais pero si te animas ala vo ei tamen, solu pul pasal u cachondeu.
MEIGA DA ESCOBA
19-Jun-2007, 22:02
Y es que imaginas ben, era pa animal a Agustina habel si apareci ya pur estis parajis :o :o :o :o ;D :-*
agustina
20-Jun-2007, 12:59
me vo amañan ,ome...di vitu ke vai a sel a agorrochal,se pensará ke son cabras... ;D
MEIGA DA ESCOBA
20-Jun-2007, 13:04
Pus Vitu de dientri nosa veras que carreira meti ;D ;D ;D
caravina
25-Jun-2007, 11:55
cogida en navasfrias a una toreira y un toreiru pero na nun pasó na,istuvu ben
u sabadu agarro a un amigu mei pero ista ben y nun le paso na y ayel a torerira
imported_julian
25-Jun-2007, 19:47
Habel,contei algu das festas de Navasfrias,us que habeis istau,de parranda, jejejejejejej
la jefa
25-Jun-2007, 19:54
bueno intoncis han siu tranquiliñas has festas, in coria agarrorin un homi ..... :o
si, ei tamen e uiviu que un mortu in coria y dois gravis....
nun se si será verdais... :-\
pus si dagais in coria un homi de 44 anus foi colneau y a consecuencia de istu morreu, istu paso u sabadu de madruga. In Nafrias solu hubu sustiñus han istau genial, agora que us gogos que levorin nun se de dondi us sacorin que hurriblis, u sabadu foran 2 dalagas que istaban comu electrizas que partu de tias.
anasuiza
10-Apr-2008, 11:12
quin sabi cuandu son us san juas in juniu in coria???
pilar666
11-Apr-2008, 16:35
querida ana ha eso te puedo contestar yo.los sanjuanes en coria este año son del 23 al 29 de junio, de lunes a domingo.cuando tenga el programa de fiestas ya lo publicare para que todo el mundo vaya.saludos.
anasuiza
11-Apr-2008, 19:20
;=( que pena ya no estare,pensaba que eran antes yo me vengo el 14 para suiza de vuelta
pilar666
12-Apr-2008, 03:27
cuando vienes de vacaciones?
vBulletin® v4.1.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com