Ver la Versión Completa : FELICIDADES ANARV
Vus cumunicu que dentru de 2 dias, u 7 de septiembri, fai us anus anarv y pa que to aquel que queira filicitala poi felu pul aki. Hay que filicital a ishenti nun seais maliñus e? Weno pus isu que u velnis ya sabeis a filicitala que pa isu e u sei cumple, bueno y de pasu tamen a mei pairi que tamen cumpli u mismu dia, pero comu el nun entra in a pag pus pa cuandu u veais. Mei pairi e Jose "u macha". Anarv ya te queda menus minina. Un bisatu muy grandi. :D
anasuiza1
05-Sep-2007, 17:27
gracias jenny u faire sin dudal vamus comu que isto aqui clava,hasta si me da u puntu cuandu me levanti me conectu y a filicitu vali ejjeej
::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)
Queda un pal de horas pa que esta dagala faga us anus QUE NUN SE VUS ULVI E!!!!!!!!!!!!!!!
Felicidades anarv a cumplil mutus y cun soidi in eljas.net. saludus
niña felicidades ke cumplas mutisimus mais.
anasuiza1
07-Sep-2007, 07:16
Buenos dias Ana,oigi te levantas mais vella,FELICIDADES Y QUE PASIS UN FELIZ DIA Y QUE CUMPLAS MUTUS MAIS Y CUN SALUD Y QUE NOS US VEAMUS TAMEN,UNA ABRAZU DESDE SUIZA
Mutas felicidades Ana, te deseu u millo in esti dia tan ispecial y que tos teis deseus se cumplan.
¡¡¡¡¡¡¡¡FELIZ CUMPLEAÑOS!!!!!!!!
:-* :-* :-* :-* :-* :-*
battery
07-Sep-2007, 09:43
FELICIDADES ANARV...
ESPERO Y DESEO QUE PASES DE LOS 100 JIJIJIJI
EN SERIO FELIZ DÍA AMORE.... :P :-* :-* :-*
8)
gracias amore.....
y gracias a todos por las felicidades y los buenos deseos.... tambien deseo lo mejor para vosotros de corazón...
un besote pa los guajalotes...jejjeejj ;D ;D ;)
FELICIDADES NIÑA, ISPERU QUE PASIS UN BO DIA, Y QUE CUMPLAS MUTUS MUTUS MAIS, Y QUE NOS U VEAMUS.
agustina
07-Sep-2007, 13:36
felicidades,niña :-*
MEIGA DA ESCOBA
07-Sep-2007, 16:35
FELICIDADES ANRV!!!! que cumplas mutusimus mais y que sepas que te esto esperandu pa tomal un a copichuela. Disfruta de tos coishas to ratu :-* :-* :-*
imported_julian
07-Sep-2007, 17:35
Que cumplas mutus y cun soidi, jejejejeje
FELICIDADES
vBulletin® v4.1.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Traducido por mcloud - vBhispano.com