PDA

Ver la Versión Completa : Denislagarteiru

denislagarteiru
17-Mar-2007, 11:27
Bueno pus aki ista pur enesima ve Denislagarteiru, cun a misma ilusión que u principiu pa que a web volva a sel un exitu. Buen cumu presentacion nun se que mais puñel... a mayuria me coñoceis... currieira y hostias.... jaja. Pus na, cualquel duda comentariu u sugerencia, u pueis puñel in u foru u mandalmus un e-mail a cuaquera de nos.
Abrazus y saludus.
Denis

enana
28-Mar-2007, 21:21
Yo tengo muxas dudas...e! jejeje
ya prontito ¿me las resuelves??
jiji

denislagarteiru
29-Mar-2007, 23:19
ve apuntandolas en una lista no sea q se te olvide alguna...ijjiijji...

enana
30-Mar-2007, 15:56
;)no creo que me haga falta jejeje pero por si acaso ya apuntaré

paquito
20-Apr-2007, 16:10
u ultimu mensaji q iscribu

denislagarteiru
20-Apr-2007, 20:11
e tu dicision, istu e un foru libri

denislagarteiru
20-Apr-2007, 21:34
May in un foru libri hay normas y una das cualis e que nun se pirmitin us insultus, sintu si algu du que ey le ditu de caxondeu la puiu molestal, xo nun vo a pirmitil que se le faltu u respetu a naidi y menus a mi, y cumu so admin me pirmitiu u luju de idil sincillamenti que u editaba xq nun me gustaba, pa nun creal un ambienti de tension ni de seriedai que nun viña a contu in un tema de caxondeu.

denislagarteiru
20-Apr-2007, 23:33
Ey tampocu queru creal niñuna polemica y esa a siu a radon de que nun lu haya iditu seriamenti xo pur a isperiencia que teñu in bastantis forus nun creu que niñun de elis pirmitan insultus y menus us administradoris, ya non borral us mensajis sinon baneal u usuariu.

Otru abrazu!

Binaca
21-Apr-2007, 09:38
Perdonei que me meta in esta conversación pero queru dal a miña upinión cumu administradol, quizá Denis diviria habel postu in us insultus ***** u directamenti borral u post sin puñel palabras que nun había ditu Paquito, pero bueno... ei nun le hubera dau importancia a isu, e mais, me he riu cuandu denis u fidu, a realidai e que paquito ha tiu un tratu ispecial pur nosa parti, le hemus pirmitiu mais du que se poi pirmitil avishau unha y oitra ve, el reiteramenti fai caushu umisu as advertencias, istu e un foru libri, pero cun certas normas éticas que temus que respetal tos.

Otru abrazu pa vos.

denislagarteiru
21-Apr-2007, 10:47
Tampocu ey isto de acordu cun us insultus y nun u e baniau directamenti cumu ubera feitu cun cualquera que nun se chami Paquito...

denislagarteiru
22-Apr-2007, 10:24
Asi te gusta mais, borraus directamenti??

paquito
22-Apr-2007, 17:51
Ni ey te vacilu ni tu a mi. A proxima ve que te editi algun mensaji istas baneau. Denis

pitrunilu8
16-May-2007, 14:38
¿Algen me poi idil,que significa Baneau?
Saludus

Jenny
16-May-2007, 15:59
q muvias non? ;D ;D

denislagarteiru
19-May-2007, 11:34
banear significa expulsar a un usuariu...